Koulutuksia

Tulevia Suomen IAP:n kokouksia

KEVÄTKOKOUS 2019: GYNEKOLOGISEN PATOLOGIAN LAIVAKOKOUS 16.-18.5.2019
Jäsenistön toiveet on kuultu, ja Suomen IAP järjestää kevätkokouksen 2019 risteilymuodossa! Perehdymme gynekologisen patologian maailmaan samalla kun Viking Gabriella kuljettaa meidät Helsingistä Tukholmaan ja takaisin. Matkaan lähdetään Helsingin Katajanokalta torstaina 16.5. ja paluu on lauantaiaamuna 18.5. Perjantaina 17.5. on aamupäivällä myös mahdollisuus tutustua keväiseen Tukholmaan ennen koulutuksen pariin palaamista.

Ilmoittautuminen koulutukseen on päättynyt.

Kokouksen päivitetty ohjelma

IAP:n syyskokous 2019: Endokrinofuturistinen patologia. 14.-15.11.2019 Tampereella.

IAP:n kevätkokous 2020: Obduktiot, kardiovaskulaaripatologia sekä pää ja kaula. 14.- 15.5.2020 Rovaniemellä.

Tulevia muita koulutuksia ja kokouksia

Pathology Outlines -sivustolta löytyy kattava lista patologian alan koulutuksista, hakutoiminnoilla voi hakea esim. erikoisalan tai maan/maanosan mukaan.

Bz 100: Multidisciplinary Approach to Diffuse Parenchymal Lung Disease and Lung Transplant. 23-25 May, 2019 in Stockholm, Sweden. Lisätietoa nettisivuilta.

International Course: Precision Surgical Pathology. 23-24 May, Granada, Spain.

Technology Transfer in Diagnostic Pathology 10th Central European Regional Meeting - Gynecopathology. Visegrad, Hungary, 27-29 June. Lisätietoa

IAP International Junior Academy 2019: Riika, Latvia. Elokuun 8 – 10, 2019.
​https://www.iap-bonn.de/event/11th-international-junior-academy/

6th Annual Course in Diagnostic Immunohistochemistry and Molecular Pathology. Krakow, Poland, 9th -11th October 2019. http://ihc-academy.patomorfologia-cmuj.pl/​